22 lipca 2010

start day

Today is start day.
Od dzisiaj zaczynam pisać na blogu. Długo zastanawiałam się nad jego formą. Ponieważ zainteresowań mam co nie miara, a chciałam stworzyć coś ściśle tematycznego, gdzie można odnaleźć dużo i dużo zaczerpnąć. Zastanawiałam się i nad kulinariami i nad informacją i nad modą i malarstwem  i szyciem. W końcu stwierdziłam, że będzie to blog dekoratorski, który ujmuje wszystkie interesujące mnie aspekty.  Blog nowych trendów i tradycyjnych rozwiązań, blog ciepły, klimatyczny i blog surowy, krytyczny. Wykreowana rzeczywistość zapewne pokaże naturę mieszaniny różnych osobowości praz plątaninę gustów i upodobań, osoby, która tak naprawdę nadal stara się wpasować w otaczającą ją rzeczywistość i ciągle poszukuje swojego niepowtarzalnego stylu bycia.
A więc ENJOY!
miłej lektury
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz